tisdag 15 februari 2011

pee pee sol hajen och sönderbränd,,,,,,,,,,

Japp då var det dax med ett litet inlägg,,, Det kommer inte varje dag men ett i veckan kan jag nog få till det.
Ni ska veta att det tar ca 7 timmar för mej och mitt finger att skriva ett inlägg så håll till godå,

Dagarna fortlöper i paradiset men jag måste erkänna att det inte händer så mycket fantastiska saker på ön
Vi har våran vardag här med men inte 23 minus och kaos utan mer 39 + och gud va varmt,,,

Ja så kom dagen då Veronica skulle få sin present av Räk kungen från Gävle R+R Roffe Räka
Han har införskaffat sig en Ribb båt med enbart VITA pengar så Veronica fick en Ö resa till Pee Pee
öarna .och då fick även Lelle snylten följa med samt Malle kanelballe ,Det var en solig dag,,igen Roffe gasade på och 30 minuter senare var vi där,,,puuu vilken speed,,, sån båt skulle man ha,

Vi snorklade utanför ett rev och då dök den upp,,,VIT hajen ,,,( se bild ) ja fenan var lite vit ändå och det roligaste var att Malle fick se den i några sekunder ,,kul för han ,,, Veronica trodde som vanligt att den skulle bita henne men jag tror inte den tycker om köttbulle macka,,,oooooo det här kommer jag att få äta upp.

Själv ser jag mej som en etablerad resare men att ta av sig tröjan ( för första gången på resan ) och snorkla i 1 tim är INTE det bästa för en vit fet rygg,,,med andra ord SÖNDERBRÄND eller som Virran sa e re första resan eller,,,ja men kan tro det mmm ååå ddd ,,,Carro vet,,,

Nä nu är klockan mycket 23.30 måste sova Tennis i morgon och Golf på torsdag,,, Ang Golfen så kom jag 5 i tordags????????????? va fan hände,,en liten bortförklaring var väl att vi va på konsert på onsdagen och såg job 2 do Thailands kändaste regge grupp kom hem 04.00 och upp 06.00 inte bra för svingen .

Kenta vann,,,,,,,,jag hatar Kenta,,,,,,,,,,,








puss på er Blondie Lelle

tisdag 8 februari 2011

Vilken Fest,,,,,,,,,,,,

Festen är till ända ,,,,och ingen kom till skada kroppsligt därimot ekonomiskt men det kommer senare i bladet,Och hur gick festen,,bra tycker jag .Ett 50 tal avslappnade lyxlevare käkade gott och drack gratis sprit kan det vara bättre.Att sen 3 mobiltelefoner fick bada hör till vanligheten.Och alla låg med den dom skulle ,,,det tycker jag är lite tunt.

Men nästa fest går av stapen med namnet svingers fest då jäklar
Jag har bjudit 14 st snygga mammor och jag ,,,dom bilderna blir dyra.eller ,,,Men vem vill se en häffa klump på 169cm och 106 kg naken ?????? Inte jag gud va äckligt.Nu till det ekonomiska försvinnandet för vissa.

Någon hade bjudit in 6st STEKARE från slummen i Hässelby mm med noll koll på livet ( gud va skönt)
Och när junisarna får i sig lite ska dom tuppa upp sig . Dom ville möta mej och Kenta i vollyboll på starnden dagen efter,,,,,,,och betten låg på 10 tusen bath ett tag per person .Men efter 8 år och ca 180 matcher med statestiken 165 vinster och 15 onödiga försluster ( inte mitt fel ,,,Gudrun från Sollentuna ) så var jag tvungen att visa lite ödmjukhet mot stekarna så vi sattsade 3000 bath var och så fick jag o Kenta ta med oss 1st benig kille vid namn Vollyboll Håkan.Och redan där så måste väl grabbarna fattat,,Vollyboll Håkan det heter men ju inte för att man fått en boll i 5 års present eller???Ja jalle fall så spelades matchen och bullen benet och gammlingen vann med håll i er nu,,,21-8 21-9-21-10 GUD va hårt det var ha ha, Vi tackar för degen
och omvandlar man det till en Tajjares lön så får han jobba i 60 dagar a,10 timmar för att erhålla samma mängd stålar(Värt att ta till sig)

Nu kommer lite bilder
puss på er
Eran Lennart












Och om ni tycker det är lite FÖR mycket bilder på mej så vill jag bara säga att det är MIN blogg ,,ha

lördag 5 februari 2011

PARTY PARTY PARTY

Ja då smäller det 3 fester i en,,,huset klart Veronica fyller 45 och Clarre blir PIPPA myndig vilken kväll.
Vi har bjudit ca 50 pers och jag funderar på thai mat ,,,kan det vara något.Har även köpt sprit för 25 tusen
ja,,,,,,,,,,,, bath så klart,va fan tror ni att att man har eget företag eller???och Monkan har låvat att komma naken så det blir nog en bra fest. ok,,,

Nu har många ringt in och frågat hur det gick i den sista golf tävlingen som spelades i torsdags och denna gång var vi 12 st brunbrända lagom feta vänner som tog Pakaasaraj i besiktning och hur gick det då,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Jag vann igen eller om man får vara lite ödmjuk jag KROSSADE banan. 43-43  69slag på tävlingen mmmmmmmm man får gåshud .Så nu har dom andra bestämt att när nästa tävling ska till så hör dom EV av sig,,, Ja men får väl köpa sig nya vänner ,igen.

Nästa inlägg kommer det lite bilder från festen så sitt inte uppe och vänta jag hör av mej

Och dom bilder ni ser nu jag i min bästa profil samt VM i korvstorlek det är inte min men jag vet vems det är
Hon är nu 13 kg lättare ha ha skitkul,,,


puss o god natt 01.48