lördag 5 februari 2011

PARTY PARTY PARTY

Ja då smäller det 3 fester i en,,,huset klart Veronica fyller 45 och Clarre blir PIPPA myndig vilken kväll.
Vi har bjudit ca 50 pers och jag funderar på thai mat ,,,kan det vara något.Har även köpt sprit för 25 tusen
ja,,,,,,,,,,,, bath så klart,va fan tror ni att att man har eget företag eller???och Monkan har låvat att komma naken så det blir nog en bra fest. ok,,,

Nu har många ringt in och frågat hur det gick i den sista golf tävlingen som spelades i torsdags och denna gång var vi 12 st brunbrända lagom feta vänner som tog Pakaasaraj i besiktning och hur gick det då,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Jag vann igen eller om man får vara lite ödmjuk jag KROSSADE banan. 43-43  69slag på tävlingen mmmmmmmm man får gåshud .Så nu har dom andra bestämt att när nästa tävling ska till så hör dom EV av sig,,, Ja men får väl köpa sig nya vänner ,igen.

Nästa inlägg kommer det lite bilder från festen så sitt inte uppe och vänta jag hör av mej

Och dom bilder ni ser nu jag i min bästa profil samt VM i korvstorlek det är inte min men jag vet vems det är
Hon är nu 13 kg lättare ha ha skitkul,,,


puss o god natt 01.48

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar