Ni ska veta att det tar ca 7 timmar för mej och mitt finger att skriva ett inlägg så håll till godå,
Dagarna fortlöper i paradiset men jag måste erkänna att det inte händer så mycket fantastiska saker på ön
Vi har våran vardag här med men inte 23 minus och kaos utan mer 39 + och gud va varmt,,,
Ja så kom dagen då Veronica skulle få sin present av Räk kungen från Gävle R+R Roffe Räka
Han har införskaffat sig en Ribb båt med enbart VITA pengar så Veronica fick en Ö resa till Pee Pee
öarna .och då fick även Lelle snylten följa med samt Malle kanelballe ,Det var en solig dag,,igen Roffe gasade på och 30 minuter senare var vi där,,,puuu vilken speed,,, sån båt skulle man ha,
Vi snorklade utanför ett rev och då dök den upp,,,VIT hajen ,,,( se bild ) ja fenan var lite vit ändå och det roligaste var att Malle fick se den i några sekunder ,,kul för han ,,, Veronica trodde som vanligt att den skulle bita henne men jag tror inte den tycker om köttbulle macka,,,oooooo det här kommer jag att få äta upp.
Själv ser jag mej som en etablerad resare men att ta av sig tröjan ( för första gången på resan ) och snorkla i 1 tim är INTE det bästa för en vit fet rygg,,,med andra ord SÖNDERBRÄND eller som Virran sa e re första resan eller,,,ja men kan tro det mmm ååå ddd ,,,Carro vet,,,
Nä nu är klockan mycket 23.30 måste sova Tennis i morgon och Golf på torsdag,,, Ang Golfen så kom jag 5 i tordags????????????? va fan hände,,en liten bortförklaring var väl att vi va på konsert på onsdagen och såg job 2 do Thailands kändaste regge grupp kom hem 04.00 och upp 06.00 inte bra för svingen .
Kenta vann,,,,,,,,jag hatar Kenta,,,,,,,,,,,





























