söndag 30 januari 2011

Även paradiset har sina HÅL,,,,,,,

Ännu en dag har gått på lilla ön och för att citera Veronica ,,,jaha och vad fan gör vi nu rå och med det menar hon det lilla huset ( se bild ) som vi byggt på i 1095 dagar-4680 timmar-280800 minuter men vem räknar,,,Och jag håller med henne nu sitter vi som 2 gammla Ulla ( morssan) och jämför löständer ja det blir inte roligare än så här,,,,,,,,,,Men oj vad fel jag hade,,virran som har 3 plats i familjens roliga åtaganden
( gulldfiskan har 2 plats ) ville inte vara sämre så hon tar vattenslangen och börjar att vattna våran fina trädgård (bild) och kliver på ett brunnslock som tajjarna har konstruerat och vad händer det spricker nej det blir till pullver under hennes fötter och hon störtar ner i hålet,,,och hur kan detta vara roligt ,, jo hålet är fyllt med BAJS.URIN-LITE SLEM OCH KACKELLACKOR och så här efterråt när allt gick bra så kan man skratta och SKITEN ha ha. Hon satt nämligen fast så att jag fick kalla in grannen för att örka lyfta upp henne och det har inget med hennes vikt att göra ( jä rajt ) som Kusin Peter brukar säga.

En Liten repris som jag bara måste skriva om att några hundra av mina vänner har skrivit in till mej och undrar hur en Fredag kan se ut här på ön oc här kommer det,

Vaknar vid 09.00 beger mej till klongdaaav bitch för lite vollyboll ,,har 44-4 i matcher under 3 år väljer oftast det laget med flest kvinnor i för säker vinst,,,,
11.30 frulle på Faim de loub ,cibata med salami/cheese kaffe latte-mango lassi soda manau-namnkeng
sen sover jag lite i hörnet på cafet tills ägaren kommer och kastar ut mej,,sen till huset tar ett bad i poolen
14.00 bokad massage tid varannan dag på DON;S 16.00 tillbaks till huset veronica som har jobbat hela dagen undrar vad jag gjort,,,har en standard lögn som inefattar möten-jobb-målning mm hon går på den varje dag ,,även fast hon inte är ljushårig.18.30 en fördrink på plan 3  balkongen hos grannen B2 Mango-vodka
Myyysigt ,,,tittar ut över havet och ser Phi Phi öarna och solen börjar gå ner mmmmmmmmmmm
Sen avslutar vi kvällen på Redsnapper ( Tapas ställe ) med våra GAMMLA vänner Leif och Monica ja Monica det är hon alltid kommer 3 i golfen (förlåt). sen vid 02.30 är det dax för det årliga mummset
men Virran sover redan så det blir att ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Japp en fredag i paradiset
sov gott


6 kommentarer:

  1. Du är en sjuk människa

    SvaraRadera
  2. Hur många kilo väger du nu.......är det wide-screen på bilderna....//mamma

    SvaraRadera
  3. Hej min kära son du ser jätte bra ut på bilderna, jag är jättestolt.....

    SvaraRadera
  4. Glöm dom tidigare inläggen som Krille kluttrade ner efter att Anna,han och tjejerna ätit hos oss och Frankrike tog guld!
    Ska bli kul att träffa er näst-nästa vecka, vi packar för fullt och ska till Lucas på onsdag och hämta prylar som du beställt.Ha det,/mamma

    SvaraRadera
  5. Jag är inte blondie, vet precis vad du håller på med när du är borta flera timmar och det är inget vettigt eller produktivt, du åker runt och snackar skit med människor vare sig de vill prata med dig eller inte! Ha got you!

    SvaraRadera
  6. Ha, ha, ha, jag garvar ihjäl mig! ÄNTLIGEN en blogg värd att följa! :) Tusen tack för en himla trevlig kväll hemma hos er igår! Kram!

    SvaraRadera