ja så var det torsdag igen och puuuu ännu en vecka har gått sen vi hade Koh Lanta golf tournament i Krabi
och hur det gick ja ,,, som en ödmjuk människa jag är så hade jag en ofantlig tur att vinna ,,trädstudds,,fridropp,,skänkta puttar,,och medspelare som ville att jag skulle vinna,,,för att som dom sa få upp mitt självförtroende lite. Och i dag samma gigantiska tävling med runt 455 deltagare och vad händer,,,,,,,, jag vann igen.Eller som min bäste vän Monika sa idag jag kan förlora mot vem som helst men inte du Lennart,,,,,De e kärlek de, Men det kommer en ny tordag och då vet jag att Monkan krossar Packasraj,,Fritt översatt. Nu är det dax att nanna efter att ha ätit på Papaya Thai cilli pejs tagit en oil massage med happy änding kostar 20 bath extra men det var det värt.lite film i Groppen se bild,,,
och i morgon har vi en jobbig dag med Vollyboll 09.00-11.00 Tennis 16.00-18.00 sen ett dopp i poolen
Ja livet kan vara obehagligt
Puss på er Eran Lenni

Skitkul i paradiset idag också?
SvaraRadera