tisdag 25 januari 2011

Nu är blogg kungen igång

Hej mina vänner,,,

Sitter vid poolen och plaskar med fötterna och har ingenting att göra . Då slog det mej att en blogg skulle vara kul att ha och nu är vi där efter hårda förhandlingar med min blivande mums mums.Hon tycker visst att jag INTE ska föra fram vad jag tycker och tänker ,,,, men det vill ni säkert ,,,, många saker lämpar sig inte att föra fram i ljuset men nu är det för sent,, Lennart har startat bloggen.

4 kommentarer:

  1. Äntligen min något överviktiga broder.....
    Hörde inte hur det gick på golfen....så dåligt eller.Sköna bilder !!!!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Det här blir spännande! Piggar upp vår tillvaro i ett kallt svedala! Heja Lelle!/Tina E

    SvaraRadera
  3. Hallå farbror Lennart å familjen!!
    Ser skitmysigt ut, och kanske kan ni vänta Er besök.... Vi funderar på Thailand nästa vinter:)
    med tonåringar och barn...

    Kramar från -gradigt Sverige
    Bobby och Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Skön blogg Lelle.
    Hoppas att din "bajsfru" mår efter omständigheterna,faan va jag garvade när jag hörde om det.
    Ni verkar ha det ganska bra där nere vi kommer 15 feb.
    Ha det
    Pierre E1

    SvaraRadera