Festen är till ända ,,,,och ingen kom till skada kroppsligt därimot ekonomiskt men det kommer senare i bladet,Och hur gick festen,,bra tycker jag .Ett 50 tal avslappnade lyxlevare käkade gott och drack gratis sprit kan det vara bättre.Att sen 3 mobiltelefoner fick bada hör till vanligheten.Och alla låg med den dom skulle ,,,det tycker jag är lite tunt.
Men nästa fest går av stapen med namnet svingers fest då jäklar
Jag har bjudit 14 st snygga mammor och jag ,,,dom bilderna blir dyra.eller ,,,Men vem vill se en häffa klump på 169cm och 106 kg naken ?????? Inte jag gud va äckligt.Nu till det ekonomiska försvinnandet för vissa.
Någon hade bjudit in 6st STEKARE från slummen i Hässelby mm med noll koll på livet ( gud va skönt)
Och när junisarna får i sig lite ska dom tuppa upp sig . Dom ville möta mej och Kenta i vollyboll på starnden dagen efter,,,,,,,och betten låg på 10 tusen bath ett tag per person .Men efter 8 år och ca 180 matcher med statestiken 165 vinster och 15 onödiga försluster ( inte mitt fel ,,,Gudrun från Sollentuna ) så var jag tvungen att visa lite ödmjukhet mot stekarna så vi sattsade 3000 bath var och så fick jag o Kenta ta med oss 1st benig kille vid namn Vollyboll Håkan.Och redan där så måste väl grabbarna fattat,,Vollyboll Håkan det heter men ju inte för att man fått en boll i 5 års present eller???Ja jalle fall så spelades matchen och bullen benet och gammlingen vann med håll i er nu,,,21-8 21-9-21-10 GUD va hårt det var ha ha, Vi tackar för degen
och omvandlar man det till en Tajjares lön så får han jobba i 60 dagar a,10 timmar för att erhålla samma mängd stålar(Värt att ta till sig)
Nu kommer lite bilder
puss på er
Eran Lennart
Och om ni tycker det är lite FÖR mycket bilder på mej så vill jag bara säga att det är MIN blogg ,,ha













Ha,ha,ha. Vilken höjdar blogg! Junisar med stora kakhål skall hållas kort. Gubbarna rules!
SvaraRaderaPAPPA va har ja sagt om att lägga ut bilder på mig utan att fråga!
SvaraRaderaVilken match! Stackars junisar men livet är inte rättvist...typ minus 20 idag i Svedala. Hälsa Oscar och co plus familjen Kram Tina
SvaraRadera